onsdag 25. august 2010

Vugge til lille

For dere som syns det blir litt mye lyseblått baby-blogging, her kommer litt til....:)

For i dag fikk vi montert opp vuggen som svigermor har vært å kjøpt (fra svigerfar også da..;)). Den skal stå i stua, så lille har et sted å sove om dagen, og mor har et sted å legge han fra seg et par små sekunder! Syns den ble kjempefin, måtte jo såklart re opp oppi der med en gang....:) Så kan den stå her og se koslig ut noen uker til!






Ennå ikke helt sikker på hvor i stua den skal stå, siden vi får nye sofa om noen uker og da muligens skal ommøblere litt. Ullteppet oppi har jeg heklet, mens mor-mor har strikket teppet som henger over kanten.

Denne uken er jeg 34 uker på vei, og lille sprett i magen er en aktiv liten krabat! Morsomt å se på at magen beveger seg, og gjette på om det er en liten rumpe eller et hode som stikker ut på siden. Syns tiden går fort nå....og det er både deilig og ganske skummelt! Vet ikke hvordan man kan bli helt klar til en fødsel, tror vel ærlig talt at jeg ikke kommer til å bli det. Så kanskje bedre å ikke tenke for mye! Får slenge på et magebilde tatt i dag, siden det i dag er 40 dager igjen til termin og jeg nå kan kalle meg selv høygravid:)



Føler meg ganske stor og tung nå, så blir ikke så mange bilder tatt om dagen nå....men litt dokumentasjon kan jo være gøy å ha siden, og er vel litt feigt å backe ut nå på slutten:)

Nå er det brothers and sisters og sofaen resten av kvelden! Ha en flott onsdagskveld alle sammen!

2 kommentarer:

  1. Jeg syns du er fin jeg, så bildene kan du bare ta:)
    Vuggen var fin i hvit også, gleder meg til å se han oppi der!

    SvarSlett
  2. Tusen takk snuppa, koslig å høre:) Syns vuggen var kjempefin i hvit jeg også:)

    SvarSlett