tirsdag 24. august 2010

Tirsdag kveld= tv kveld

Regner med at det ikke bare er meg som benker seg foran tven på tirsdagskveldene og stenger verden ute et par timer med Grays Anatomy og Privat praksis? I motsetning til mange andre har jeg aldri lastet ned en eneste episode av noenting, så jeg er like spent hver sesong jeg. Så alle dere som allerede vet hva som kommer til å skje, ikke fortell! Er ikke så mye annet (utenom Hotel Cæsar så klart..) som jeg må ha med meg, men akkurat tirsdagskvelden er hellig.

Enda mere kos er det når det regner strikkepinner ute, og man kan finne frem mykt pledd og tenne telys inne:) Og i mitt tilfelle, sende gubben ut etter milkshake fra Mc Donalds:) Merker det blir tidligere og tidligere mørkt om kveldene nå....høsten er definitivt på vei. Litt synd, syns absolutt ikke vi har hatt nok kvelder på verandaen med grillkos og kveldssol. Men høsten kan være kos den også, bare man gjør det beste ut av det! Og det har jeg store planer om å gjøre:)


Legger også med et bilde av min lille skjønne, som har blitt påvirket av far i huset og satser på proteiner etter lange treningsøkter!



Ha en fin tirsdags-tv kveld folkens!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar