fredag 20. august 2010

Muffins:)

Husmor-genene slo inn for et øyeblikk og resultatet ble et tårn med muffins. Tenkte bare å dele en liten erfaring, selv om det sannsynligvis bare er meg som ville tenkt på denne måten...fant nemlig en oppskrift på matprat.no. For de av dere som kjenner matprat så er det jo sånn der at man kan skrive inn antall porsjoner også regner den selv ut hvor mye man trenger av hver ingridiens......i utganspunktet to denne på 4 porsjoner. Noe jeg oppfattet var 4 muffins. Syns det var litt snaut og doblet den mange ganger...litt for mange ganger. Så nå er fryseren full av muffins, og det er kjæresten min også:) Så folkens....4 porsjoner muffins tilsvarer IKKE 4 muffins!


Her er jeg ca halveis nedi røra....:)

Ellers så kom den fantastiske nye vaskemaskina i går, så da fikk jeg endelig fortsatt på prosjekt klesvask som har hopet seg opp her den siste uka! Måtte bare legge med en bilde av den flinke samboern min som sorterer babytøy etter farger og størrelser....<3





Dyp konsentrasjon....beste kjæresten<3

I kveld er det grillfest med jobben! Gleder meg, og gleder meg stort til å treffe Judy Ann sin lille Marielle på 14 dager:)

Ha en fin fredag alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar