onsdag 18. august 2010

Vaskemaskin-trøbbel!

Det måtte jo skje en gang det, gode gamle maskina mi har rett og slett blitt senil.....den glemmer å skylle og sentrifugere tøyet, og da blir resultatet heller dårlig. Så etter et par gjenopplivingsforsøk og kirurgisk behandling har vi bestemt oss for å la den pensjonere seg. Den begynner faktisk å nå en ganske høy alder. Det passer jo aldri at sånne ting går i stykker, det blir både mye styr og mye penger....men ettersom jeg har hørt kommer det ikke akkrurat til å bli mindre tøyvask i familien fremover. Og da vil jeg gjerne ha en god og pålitelig maskin som gjør som den blir bedt om. Verken mer eller mindre. Så etter tips og hjelp fra snille venner (Takk for det Nicolai!) kommer min nye maskin på døra i morra, sammen med noen sterke menn som setter den på plass og tar med seg den gamle ut igjen:) Tror det blir bra:)

Ellers har denne dagen gått rimelig fort, som egentlig alle dagene gjør nå for tiden...bruker litt lengre tid på alle ting som skal gjøres om dagen, og trenger flere pauser, så dagen flyr den! Deilig egentlig, å ikke føle at tiden står stille nå disse ukene. Denne uken er jeg 33 uker på vei, og de siste ukene er det virkelig merkbart at lillegutt i magen blir større. Han presser seg utover og oppover både her og der, og magen ser rimelig skjev ut til tider! Kan heller ikke sitte og ligge som jeg vil lenger, må tilpasses ettersom hvordan han ligger inni der.....:) Men, fortsatt, ikke meningen å klage.....deiligste følelsen i verden når han turner rundt inni mage-huset sitt<3

Rommet hans står ganske klart, og har gjort det en stund nå. Ligger jo bilder på facebook, så regner med de fleste har sett det! I går kom mamma med denne søte puten hun har sydd i samme stoff som gardinene. Litt pynt i nattevakt-stolen:)


Ville også legge ut et bilde av denne nydelige rammen som også står på rommet hans, syns den var supersøt.


Kjøpt på SofiesVilla i Tønsberg, en herlig butikk som også har nettbutikk. http://www.sofiesvilla.no/. Masse fine ting! Dagens tips fra meg!:)

Har ikke helt bestemt meg for hva slags bilde jeg skal ha inni da....noen tips?

Må også legge med noen bilder av min fine rampete pelskledde 3-åring! Kjeder seg litt i overkant om dagen og forstår ikke at mor har bekkenløsning.....da blir det spikk og sprell i heimen.

                                                   Dorull over hele stua. Billig morro!:)

Ha en fin kveld alle sammen!

2 kommentarer:

  1. Lille Amandus-"nevøen" min :p hehe... Ja, helt riktig, det blir ikke akkurat mindre tøy å vaske:)

    Puten var kjempefin, og rommet blir så fint! Gleder meg til å se han som skal bo der:)

    SvarSlett
  2. I rammen kan du ha det første familiebildet av dere når dere er blitt 4 :)

    SvarSlett