lørdag 2. oktober 2010

Smarte løsninger!

Vi har ikke verdens største hus, og en ting som altid er litt stress om vinteren er å få tørket klær. Resten av året har vi jo stor veranda og tørkesnor i hagen, og jeg liker absolutt best å tøke tøyet ute. Men akkurat mindt på vinteren funker det dårlig. Så et vaskerom med god plass står i grunn på ønskelisten min!

Jeg liker heller ikke å ha tørkestativ i stua, og tidligere har jeg tørket klær på gjesterommet. Som nå har blitt barnerom. Så da kan man jo heller ikke ha tørkestativ der inne. Nå regner jeg jo heller ikke med at det blir noe mindre tøy-tørking (eller vasking...) denne vinteren, så da måtte vi komme opp med en god ide!

Resultatet ble en tur på Ikea, og dette:


Et tørkestativ i taket på badet, som man kan heise opp og ned! Heiser ned for å henge på tøyet, og så kan det henge å tørke oppunder taket. Funker perfekt, klærne tørker fort siden det er varmekabler der inne, og det står heller ikke i veien for noen ting! Må jo sies at dette ikke funker like bra til lange voksenbukser og håndkler og sånt, men til små babyplagg er det helt supert:) Et godt tips til dere med liten tørkeplass!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar