tirsdag 7. september 2010

Sofa på plass

Endelig har nye sofaen kommet på plass, etter en utrolig lang leveringstid.....men hva vet jeg, har ikke kjøpt så mange sofaer før. Har sett etter nye sofa lenge, siden den vi hadde før i grunn altid var for liten når vi har gjester. Kjedelig å måtte sitte omtrent oppå hverandre. Dessuten var den ikke akkurat av det nyeste slaget og hadde vel i grunn gjort jobben sin. Men siden vi tydeligvis har noe vanskelige mål på stua vår, så viste det seg at det ikke skulle bli bare lett å finne en ny en! Ene veggen vår er nemlig ikke etter standardmål for de fleste hjørnesofaer på de fleste møbelbutikker. Visste vi ville ha hjørnesofa, og helst med sjeselong på den ene siden. Men hadde nesten gitt opp da det plutselig dukket opp et tilbud på Møbelringen rett før sommeren. Akkurat de målene vi lette etter, og tilogmed på tilbud! Viste seg også at vi kunne speilvende den og også bestille den i et annet stoff, og fortsatt få den til samme pris. Tommel opp for Møbelringen her ja!

Så da ble resultatet sånn:



Ble ganske så fornøyd, god plass til både folk og puter og myke pledd:)



Også akkurat plass til vogga ved siden av.



Bordet er et annet kapittel, det skal nok byttes ut etterhvert. Må bare lete litt til og bli litt mer enige:)



I dag er det tirsdag og det betyr Grays Anatomy og Privat praksis! Virker som energien og overskuddet har forlatt meg i dag, så det passer meg helt fint å krølle meg opp i ny sofa med pledd og varm te i kveld!

Håper alle har en finfin uke!

2 kommentarer:

  1. Så fin sofa:) Den lignet veldig på min i utførelsen, bare et dere har ekstra sjeslong :) Min er også møbelringen :)

    kos deg under pleddet med tekoppen:)

    SvarSlett
  2. Ja kan hende det er samme da silje? Morro med ny sofa:)

    SvarSlett