søndag 15. august 2010

Sløv søndag!

Ja, i dag blir det nok en rimelig rolig dag her i huset. Gårsdagen ble lang (men veldig koslig:)), med besøk hos Veronica og lillesnuppa hennes og litt trasking på Ikea. Sistnevnte har aldri vært noe problem for meg, kan vanligvis suse rundt på Ikea i timesvis. Nå er kroppen og formen litt tyngre enn vanlig, så blir nok ikke så mange flere shoppingrunder på meg før lillegutt er ute. Kjenner jeg er glad for at vi har vært relativt tidlig ute med å handle utstyr, glad for å slippe det fremover nå. Men med godt og tålmodig shoppingfølge, og innlagt pause med mat og kake kom vi oss jo gjennom og jeg fikk tar i det jeg skulle + litt til såklart....:) Kjøpte et lammeskinn til nye sofaen vår som forhåpentligvis kommer i slutten av denne måneden, noen nye rammer til barnerommet og litt annet småtteri. Fant også en liten bamse til lillegutt, og måtte jo da selvfølgelig kjøpe en til lillevofs også! Han ble som altid strålende fornøyd, han er stor fan av ikeadyr:)


Etter Ikea ble det besøk hos Veronica, Svend og lillesnupp. Veldig koslig, tulla vokser så fort og forandrer seg for hver gang jeg ser henne:)

Så i dag ble det å sove lenge, lage sen frokost og egentlig ta dagen som den kommer. Syns også det er i varmeste laget i dag. Ikke meningen å klage på sommervarmen folkens, men den er ikke så veldig gravidvennlig.... Kjæresten har jobbet hele helgen så har vært alene hjemme. Har begynt å vaske babytøyet nå, greit å få begynt på det for det er faktisk endel som skal vaskes:) Også er det egentlig veldig koslig også:) Koser meg med å brette og ordne med det bittelille tøyet som snart skal brukes:)


Har også fått vasket det nye sengetøyet jeg kjøpte på Kid før helgen, det henger nå ute i hagen og tørker i vinden. Gleder meg til å legge det på i kveld, elsker rent sengetøy som har tørket ute:)

Ha en strålende søndag alle sammen, nyt de siste restene av sommeren!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar