tirsdag 10. august 2010

Tirsdag og jobbdag!

I dag har jeg vært på jobb. Jobber 50% nå pga et kranglete bekken, og jeg må virkelig si at jeg merker det godt de dagene jeg jobber. Til tross for at jeg har en kjempefin jobb, som ikke på langt nær er så tung og fyisk krevende som de fleste andre sykepleier-jobber. Men lillegutt i magen begynner å bli stor nå og det merkes godt. Godt det ikke er så lenge igjen til permisjon. Selv om jeg kommer til å savne både store og små på jobben veldig!

Denne uken er jeg 32 uker på vei. Prinsen er aktiv og spretter rundt inni magen. Nydelig....<3 Fikk se han på ultralyd igjen i går, og fikk fine bilder:) Veldig godt å se at han vokser og trives.

Nå har kjæresten tappet i vann i boblebadet og skiftet på senga så nå er det straks kvelden her!

2 kommentarer:

  1. Å,SÅ utrolig koselig at du også har begynt å blogge :) Skal jeg legge deg til, og følge med dere :)

    Godt å høre at du tar hensyn til kroppen din, vet akkurat hvordan du har det :)

    Vi gleder oss alle mann til å se lillegutt :D

    SvarSlett
  2. Å, så koslig med kommentar da:) Rimelig stille her enda....;) Er jo også rimelig fersk i bloggverden, så trenger litt tips på veien:)Blir koslig å sees snart!

    SvarSlett