mandag 3. september 2012

Timian

På søndag for litt over en uke siden våknet jeg opp, sliten og mørbanket, men fantastisk takknemlig og lykkelig over å kunne slå fast at jeg i løpet av natten hadde blitt tobarnsmor. Vi hadde igjen blitt foreldre til en nydelig liten gutt, som nå lå og sov rolig ved siden av meg oppi plastkassa si. For en følelse.....Kan bare ikke beskrives hvordan det kjennes ut når alt det vonde og alle bekymringer er over og rommet er helt stille foruten bitte små fornøyde babylyder.

Fødselen velger jeg også denne gang å ikke utdype så veldig her på bloggen. For meg er fødselshistorien en veldig privat historie og sånn vil jeg gjerne holde det. Men jeg kan si så mye som at det var slitsomt, og dro endel ut i tid før lillebror endelig kom ut til oss den 26. august. En 3580 gram tung og 53 cm lang liten prins.

De siste dagene har vi brukt til å bli kjent med det nye familiemedlemmet vårt, og til å venne oss til livet som tobarns foreldre. Storebror er stolt som en hane, og vil gjerne hjelpe til med alt fra bleieskift til mating. Jeg koser meg med begge guttene mine, og føler meg som verdens heldigste<3 p="p">



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar