torsdag 19. august 2010

Gratispakker til babyen.

Jeg har egentlig med vilje latt vær å registrere meg rundtomkring og overalt for å få disse gratispakkene til babyen. Syns det kan være mye tull oppi, noe jeg fikk bekreftet i pakken fra BAM der det stort sett bare var reklame...Det gidder jeg ikke, mesteparten av det blir aldri brukt uansett. Har ikke lyst eller plass til å ha tusen bittesmå vareprøver med f.eks en porsjon grøt liggende rundt. Likevel fikk jeg i går denne pakken fra liberoklubben da, siden jeg meldte meg inn der for en del intressante e-mail og konkurranser. Så da måtte jeg jo hente den!


Må uansett si at jeg ble positivt overrasket over innholdet. Var faktisk flere praktiske ting, bla en hel pakke våtservietter, flere bleier og engangs skifteunderlag. I tillegg til en liten søt rangle og en lue som faktisk ikke så helt ille ut..:) Tommel opp for libero her ja!

I dag har jeg og vofsen en rolig morgen mens vi venter på vaskemaskingutta. Regner som bare det ute, så er bare å krølle seg opp i sofaen med en god kopp te og god morgen norge:) Amandus er som kjent ikke særlig glad i regnvær og vil helst lille under dyna til det stopper. Så her ble det en meget rask tur for å tisse og så rett opp i sofaen...godgutten..:)



Regnværshilsen fra oss!

2 kommentarer:

  1. Enig med deg, er mye reklame! Men jeg var også mest fornøyd med Libero sin pakke, hvor de faktisk var ordentlige produkter, og ikke bare prøvepakker... Rimi sin var heller ikke verst, og der fikk vi jo med pampersbleier. Jeg syns det var greit å prøve på tulla om libero eller pampers funket for oss, så da var prøvepakkene greie :)

    Kos dere inne i regnværet:) Vi sees vel kanskje til helgen?

    SvarSlett
  2. Her ble aldri libero pakka for nyfødt hentet, Men hentet up&go pakka denna uka. Ingen leke, så ble litt skuffet, men både up&go bleier, badebleier og engangsmekker.
    Jeg hentet på 2 apotek da jeg var gravid. Mye reklame, men noen kjekke ting som håndkrem ol. Pakkene med OMO har havnet i toalettveska, greie å ha på tur, med en baby som plutselig finner ut at han skal gulpe ned alt tøyet sitt :P

    Men reklamen fra Go'Boken kan du bare venne deg med å få tror jeg... Får stadig noe i posten fra dem.. Og jeg har ingen planer om å melde meg inn der..

    SvarSlett