lørdag 21. august 2010

Lørdag igjen!

Og endelig en lørdag da kjæresten har hatt heeelt fri.....:) Har blitt litt vel mye jobbing i det siste....Men i dag ble det tid til en liten shoppingrunde, selv om det er ganske begrenset hvor lenge jeg orker å gå i butikker nå. Og ikke minst, hvor lenge jeg velger å bruke kreftene på akkurat det. Som regel bedre å spare seg til mer morsomme ting! Men, noen ting står enda igjen på babylista, og da er det greit å få gjort det når samboern også har tid til å være med. Så i dag kom bleiebøtta i hus, og også endel apotek ting som såper,shampoer og kremer. Godt med alt som er gjort! Fikk også lurt med meg denne herlige sparkebuksa, som jeg har hatt lyst på lenge..:) Den var absolutt ikke spesielt dyr, men trengte den vel eeeegentlig ikke......men har kikka på den i butikken flere ganger, syns den er kjempesøt og deilig babymyk.


Og det som egentlig var poenget var at i denne liberopakken som jeg skrev om i et tidligere innlegg, så kom det jommen meg med en rabattkupong på 30% på et plagg fra lindex! Ikke ofte jeg finner ting på lindex, men nå var det jo denne buksen da. Passet jo supert, da ble det jo bare dumt å la vær, ikke sant? :)

Ikke bare oss som var på shopping i dag heller forresten, min snille gode svigermor kom i dag med blandt annet disse til lillegutt:)

Rimelig søte ja....:) Ikke første plagget han får fra sin farmor dette her, vi er veldig heldige!

I kveld ble det middag ute, på Wine and Dine. Syns det er kjempekoslig der og god mat. Veldig fornøyd i kveld også:)




Håper dere har hatt en flott lørdagskveld alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar