mandag 30. august 2010

Dagene går..

Ny uke dere, nye muligheter. I helgen har kjæresten vært i oslo på jobb og lillevofs har vært hos mamma, så jeg har hatt huset for meg selv. Det var deilig i ca et kvarter, så ble det litt stille og ensomt..så på lørdag dro jeg ut til mamma og fikk dagen sammen med min søster og nydelige lille tantegutt. Han er 10 måneder nå, og lærer nye ting for hver gang jeg ser han. Morsomt å følge med, og rart å tenke på at det blir ganske nøyaktig et år mellom han og vår lille gutt. Utrolig hvor fort de vokser og utvikler seg. Siden de bor i Oslo så får jeg ikke sett han så ofte som jeg kunne ønske, og da blir også forandringene enda større for hver gang jeg ser han. Også koslig med litt tid med mamma og søstern, og ikke minst mammas hjemmelagde mat!

Søndagen ble rolig hjemme, fikk gjort litt husarbeid og sånne kjedelige ting. På ettermiddagen kom kjæresten hjem og på kvelden ble det kino og den nye Varg Veum filmen. Stor fan, har sett alle sammen, så måtte jo få med oss denne også! Filmen var bra, kan absolutt anbefales!

Siden det har regnet til og fra stort sett hele helgen så måtte vi jo utnytte dagen i dag når vi våknet til sol i dag tidlig! Så tok med lillevofs og reiste til hydrostranda. Gikk faktisk hele runden, men det var nok litt i lengste laget kjenner jeg nå. Bekkenet er vondt...meeen, sikkert sundt med litt frisk luft!



Ellers så fikk jeg puslet litt mer på rommet til lillegutt i dag, fikk noen bilder i posten som skulle opp på veggen der. 

Syns de ble ganske koselige, henger over stelleplassen på rommet hans:)



I helgen hadde mamma funnet frem et sengetøy fra jeg var liten som hun hadde gjort i stand til lillegutt. Syns det er kjempefint med sånne ting som går i arv, og syns sengesettet er utrolig fint også:)



Fikk forresten noe annet i posten i dag også, som jeg har ventet på en stund! Legger med et bilde, spesielt for dere nysgjerrige sjeler der ute;)



Håper alle har en fin start på uken!

2 kommentarer:

  1. Så fint navn :) Da er det bare å krysse fingrene for at han vil ha den typen smokk :)

    Gamle sengetøy er jo så koselig:) Jeg har ett dynetrekk fra Tor Sverre var liten :) Eneste trekket jeg bruker til vogndyna:)

    Fine bilder du hadde hengt opp også, men skal han ikke ha mammaen sin på veggen da??

    SvarSlett
  2. Takk Silje:) Ja det gjenstår jo å se da:)

    Siden det er mammaen som velger ut bildene så blir det flest av de to andre...;) Men har hengt opp det gravidbilde som er på forsiden av bloggen også, så litt er mammaen med:)

    SvarSlett