torsdag 12. august 2010

Litt shopping til lillegutt!

Det meste av utstyret til lille mini begynner å komme på plass nå, men mor finner jo stadig noen små skatter som han bare MÅ ha. Jeg har blitt stor fan av nettshopping i det siste, både fordi det er deilig å slippe å tråle kjøpesentrene etter fine klær (som jeg ofte ikke finner likevel...), og fordi det finnes utrolig mye fint barnetøy på nett. Morsomt å ha klær som ikke "alle" andre har også. Særlig danske nettbutikker syns jeg har utrolig mye fint design på babytøy. Dagens lille kupp ble denne sparkebuksen fra Champ design, kjøpt på http://www.kids-world.dk/.




Jeg liker best bukser med seler, som denne til små babyer. Mye mer behagelig for de små å gå med, ingenting som strammer rundt magen. I tillegg var denne i tykk, myk velour som kan være godt og varmt til høsten/vinteren. Kjøpte også en body fra samme nettsted, egentlig bare fordi jeg syns den var søt:)
Ellers har det vært en nydelig sommerdag i dag, kanskje en av de siste for i år...? Man vet jo aldri, så dagen ble tilbragt i steinvika i Langesund. Kjempedeilig, men klarte selvfølgelig å bli ganske så solbrent på armene og brystet. Så frem med aloe veraen i kveld ja....:) To og firbente koste seg ihvertfall i sola:)



Ha en fin dag alle sammen!

2 kommentarer:

  1. Så fint tøy :) Jeg driver å funderer fælt på hva mini skal få av oss når han kommer til verden :D Få se litt til, har heldigvis noen uker på meg :) hehe...

    SvarSlett
  2. Hehe, ja du har god tid enda....;) Og du finner helt sikkert på noe fint;)

    SvarSlett