tirsdag 8. mars 2011

Bursdag!

Som en del av dere sikkert har fått med dere fyllte jeg 26 år forrige uke. Så da har jeg herved vippet over og ser 30 tallet langt der nede i bakken......Min bursdag gikk mer eller mindre forbi i stillhet i år, av flere grunner. Selve dagen var to dager etter dåpen til lillegutt, jeg var rimelig sliten, ikke helt frisk, og det fristet heller lite å begynne med baking og feiring igjen. Syns også det har vært utrolig mye feiringer i det siste med morsdag, valentines, dåp og andre bursdager. Men jeg følte meg på ingen måte glemt, og fikk en god del besøk og mange fine gaver fordelt utover hele forrige uke.

Lillegutt hadde også vært ute og handlet gave til mamma, med litt hjelp fra pappa. Så sammen med burdagsfrokosten fikk jeg dette..





Kloke ord!



Og gaven?



En mamma-engel og en liten Theodor-engel....<3



Kos dere inne i stormen i kveld, og gratulerer til alle dere vakre kvinner der ute, med kvinnedagen:)!




2 kommentarer:

  1. Så koselig gave, og jeg skjønner deg godt. Våre egne bursdagsfeiringer og diverse høytidsdager blir liksom ikke like viktige for egen del etter man får barn. Jula er plutselig for ungene, det samme gjelder nyttårsfeiring, påske osv. =) Kos!

    Vel overstått! =)

    SvarSlett