fredag 3. juni 2011

Velkommen sommer!

Dette innlegget kan i grunn bare fortsette der det forrige sluttet, for i dag har det jo virkelig vært sydenstemning her på østlandet også! Og det er ikke feil i det hele tatt! Sommeren er noe helt spesielt for meg, og jeg kjenner humøret stiger flere hakk når sola varmer og trærne spirer. Og jeg har ikke tenkt å kaste bort en eneste dag! Jeg kjenner det er deilig at lillegutt har blitt så stor som han har nå. Det må være en av fordelene med å få høstbarn. Ting har stabilisert seg veldig de siste månedene, og han sover nå bedre både på dag og natt, enn han noen gang har gjort før. Det er godt for oss alle. Men tiden går fort dere! Status nå er faktisk at min mammapermisjon offisielt er over. I skrivende stund har jeg faktisk ferie! Siden jeg har valgt å ta litt ekstra permisjon har jeg fortsatt et par måneder igjen, men arbeidslivet nærmer seg. Og det er ikke sånn at jeg gruer meg til det, men jeg skal passe på å nyte denne siste tiden ekstra godt.

Så i dag da, på det jeg vil kalle for årets første sommerdag, med 27 grader ute.....hva er mer naturlig å gjøre enn å gå på stranda? Så det er det vi har gjort i dag, lillegutt, mormor og jeg. Merker at minsten trenger mer og mer aktivitet i hverdagen nå. Være hjemme hele dagen og henge i mine buksebein blir fort kjedelig. Husarbeid er vanskelig å få gjort, så isteden for å sitte hjemme og se på det som burde gjøres, så er det bedre å dra ut å kose seg!





Rognstranda ble det i dag, med bøtte, spade, jordbær og spekeskine! Resten av helgen får jeg og lillegutt underholde oss selv, siden kjæresten jobber både lørdag og søndag....men det skal vi nok klare......:)

Ha en kjempefin sommerhelg folkens, nyt hver eneste solstråle!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar