søndag 19. juni 2011

Jeg er her fortsatt!

Selv om det kanskje ikke har virket sånn i det siste....? Har slitt litt med bloggmotivasjonen den siste tida, pluss at sommeren gjør at blogging blir litt nedprioritert her..E annen ting er at pcn min bestemte seg for å ta kvelden for et par uker siden. Den var nok godt oppi pensjonsalder, og trengte nok å byttes ut uansett. Så nå har det blitt ny pc på mor i huset og jeg er meget fornøyd! Men det er veldig hyggelig å høre at folk der ute etterspør nye innlegg! Jeg blogger jo for at folk skal lese, og det er veldig koslig om dere som leser legger igjen en liten kommentar, enten her eller på facebook..:) For jeg aner jo i grunn ikke hvem som leser her...:)

Min nye bloggvenn!


Her i huset skjer det mye for tiden! Lillegutt har blitt hele 8 måneder nå, og forrige uke var vi på kontroll på helsestasjonen. Lille trollungen vår veier 9820 g og er 73,5 cm lang. Stor gutt ja!:) Han er jo som kjent en matglad liten kar, så ikke overraskende at han vokser i rekordfart. Han er ferdig med ammingen nå, etter sitt eget ønske....brødskiver med leverpostei er mye mer intressant! Aktivitetsnivået blir høyere for hver dag, han kravler rundt i huset, og ingenting får stå i fred. Han har massevis med leker, men bordbein, ledninger og vedkubber viser seg å være mer spennende! Stellebordet er snart bare å pakke sammen, lillegutt ligger ikke stille et sekund, og det går hardt utover både hårbørster og tannkrem på benken ved siden av! Han skravler masse, og er veldig gavmild når det gjelder å dele ut klemmer. Det er utrolig morro å følge med han nå, og vi ler så masse av lille luringen vår. Kan virkelig ikke skjønne hvordan vi klarte oss uten han!

Det følger med endel knall og fall også for tida, når alt skal utforskes og prøves ut.....legger med en video i dag, så kan dere jo se selv...:)



Ellers skal vi nå nyte noen deilige uker med ferie alle sammen! Pappaen har både ferie og pappaperm fra neste uke, og det blir kjempekoslig å ha han hjemme litt.

Det var en kjapp update herfra, håper dere har en flott helg folkens!

1 kommentar:

  1. Koselig å ha deg tilbake :)
    Den pc'en har jeg fundert litt på også :P

    SvarSlett