onsdag 22. juni 2011

Minne album

Siden pappaen i huset har ferie om dagen har jeg endelig litt ekstra til til hobby-pusling. Det har blitt dårlig med både hekling og strikking i det siste, tiden strekker rett og slett ikke til. Og ikke tror jeg at det blir noe bedre når jeg begynner å jobbe igjen heller! Så en ting jeg visste at jeg ville prioritere nå som jeg har litt tid for meg selv, var å få ferdig minnealbumet til lillegutt. Jeg begynte på det ganske kjapt etter fødselen, for å få skrevet ned ting mens det ennå var ferskt, også har jeg tatt litt og litt innimellom etterpå. Men nå er det endelig ferdig, og kan settes i hylla til lillegutt, så kan han lese det en dag når han blir eldre...(hvis han gidder da, mulig han bare syns mamma er teit som har laget et så søtt album....;)


Her er hele historien fra jeg ble gravid, hele svangerskapet, fødselen og de første ukene etterpå. 




Jeg syns det er utrolig viktig å ta vare på minner og bilder, og også å ha endel bilder litt andre steder enn på pcen . Det er virkelig sant at man glemmer hvor små de små har vært, når jeg ser tilbake på bildene nå syns jeg det er helt utrolig. Og det har faktisk bare gått 8 måneder!









<3

1 kommentar:

  1. Så koselig med babyalbum. Det er fint å se tilbake i etterhvert som barna blir store. =) Kikket til stadighet i albumet til 8-åringen min og minnes den fiiine, første tiden. =)

    SvarSlett