mandag 20. juni 2011

En liten badeløve!

Noe særlig sommer kan jeg ikke melde om her fra Vestsida i dag, vi har hatt både regn og torden i flere omganger her. Solen gløtter frem innimellom også da, men det er fortsatt vått ute og ikke noe temperaturer å skryte av heller.....så sommerklærne blir for øyeblikket i skapet en liten stund til. Men ærlig talt så er jeg ikke en person som lar været gå inn på meg på noen som helst måte......Ser virkelig ikke poenget med å sitte å klage på dårlig vær, vi får jo ikke gjort noe med det uansett! Nei, jeg har så mange positive ting i livet mitt at det skal mer til enn litt dårlig vær for å få meg i dårlig humør. Sommer er det uansett, og regner det noen dager får vi finne på noe koslig inne imens. Tror i grunn de fleste er enige med meg når jeg sier at om man ikke har annet å klage på enn været, ja da har man det egentlig veldig veldig godt. 

Bare å kle på seg og komme seg ut!
Ja, mandag og ny uke i dag folkens! Den startet som vanlig med babysvømming for lillegutt. Siste gangen før sommeren var det i dag. Lillegutt har kost seg masse og har blitt mer og mer trygg i vannet i løpet av denne våren.



 Vi begynte på babysvømming når han var knapt 3 måneder, og sånn i ettertid så ser jeg at det kanskje var i tidligste laget. Vi kunne nok med fordel ha ventet litt, for det tok litt tid før han begynte å ha ordentlig glede av kurset. Nå spreller han som en fisk med en gang han ser bassenget og ler og plasker i vannet. 




Når vi var i Tyrkia i år var det også lett å se at han stortrives i vannet, han elsket både bassenget og havet! Nå er det sommerferie, og nye kurs begynner til høsten. Vi får se litt hvordan tidspunkt og dager passer inn i hverdagen, men om vi har mulighet vil vi nok fortsette da. 


Gøy i garderoben! Sluket var det store i dag!


Etter babysvømmingen i dag reiste vi å handlet mat for hele uken, som vi pleier å gjøre på mandager. Etterpå leverte vi bilen på service. Resten av dagen ble kosedag inne, i regnværet. Pappaen har montert ny gassgrill, noe som selvfølgelig var veldig spennende å se på!

Kan hjelpe litt jeg pappa!
Så nå håper jeg på iallefall litt opphold i nærmeste fremtid så vi får testet den. 

Nå er tassen i seng, han sovnet før hodet traff puta i dag.......Han var veldig urolig forrige natt, lurer på om det er et par fortenner som plager han litt. Men nå sover han ihvertfall rolig, så vi krysser fingrene for at det varer. Resten av kvelden blir det sofa og tvkos for mor og far! Håper dere har hatt en fin start på uka folkens, med sol eller uten!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar