tirsdag 1. februar 2011

Kreativt husarbeid!

For hvordan får man egentlig gjort husarbeid da, med en 3 mnd gammel selskapsyk liten kar i hus? for ikke å snakke om dere som har flere!  Ikke sover han mer enn en halvtime om gangen på dagen heller så det er ikke stort man får gjort mens han sover. Og det må jo gjøres, syns særlig det er viktig at gulvene er rene til enhver tid når tasser kravler rundt der.

Løsningen her i huset blir ofte sånn: 


I dag har vi vært en tur på jobben og spist lunsj. Koslig å se folka igjen, som altid......:) Etterpå gikk vi en lang tur med vogna, ikke så kaldt i dag og perfekt for tur. Så fikk jeg litt ånden over meg og fant ut at jeg skulle pusse vinduer. Så da satt jeg vogna på verandaen og tassen oppi vogna. Så satt han der og så på mens jeg vaska.....:) Jaja, man finner sine metoder!

Kos dere med Greys i kveld folkens! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar