søndag 13. februar 2011

Min aller første morsdag!

Ja, dette er altså den aller første morsdagen min og jeg må si det føles veldig bra! Dagen har vært fin, jeg fikk sove lenge og våknet til luktet av nykokt te og eggerøre. Mammaen fikk kjempekoslig kort og en stor bukett nydelige lilla tulipaner og små gåselabber i.....:)


Morsdagen er en fin anledning til å gjøre litt ekstra stas på alle de flinke mammaene som finnes der ute. Alle som gjør sitt beste hver eneste dag i året for at de små vi er så glade i skal ha det bra. Håper dere alle benytter dagen til et besøk, en blomst eller noe annet koslig for å glede mammaene i livet deres! Jeg feiret min egen i går med kake og blomster:)

Men for meg er morsdagen også en dag til ettertanke. En dag jeg syns alle mammaer skal ta seg tid til å tenke litt på hvor heldige vi er som kan feire en dag som denne. Hvor mye glede man får tilbake fra de små hver eneste dag ellers i året, og hvor herlig det er å kunne kalle seg mamma! Jeg føler meg ihvertfall utrolig heldig og er fullt klar over at det jeg opplever hver dag nå ikke er noen selvfølge. Jeg prøver alt jeg kan å sette pris på hvert eneste øyeblikk.Jeg gleder meg til mange flere morsdager - og alle andre dager med min lille herlighet!

Håper dere har hatt en fin morsdag alle mammaer, og en like flott søndag alle dere andre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar