tirsdag 22. februar 2011

Vinterferie!

Ja, dere syns vel sikkert det var en merkelig overskrift, jeg har jo ferie hele tiden tenker dere vel! Og det er jo sant på en måte (ferie og ferie......), men denne uken er altså den offisielle vinterferie uka da! Og travel småbarnsmor som jeg jo er, så har vi faktisk ferie! Fra hva? Både fra babysvømming og fra babytrall.....:) Så denne uken har vi mer fritid enn vanlig vi også! Og det var helt greit med litt ekstra tid denne uken, for til helgen skal vår lillegutt døpes og vi skal ha stort selskap...........Kjenner jeg er litt småstressa selv om jeg tror det meste skulle være under kontroll. Skulle gjerne lagt ut noen bilder av pynten jeg har laget, men det får vente siden en del av gjestene nok leser denne bloggen.....:) Og dere får vente til søndag.....:) Men jeg skal prøve å få lagt ut noen bilder av den nydelige familiedåpskjolen vår, som jeg hentet i dag hos min mor ferdig vasket og nystrøket!


Men først en liten hverdagsoppdatering! Jeg er syk igjen..........Begynner å bli kraftig lei, dette er fjerde uka med sykdom av forskjellig slag! Forkjøla som bare det denne gangen, og hoster som et uvær. Men heldigvis fikk jeg hostesaft av legen i går, så jeg slipper å holde hele huset våkne om natten. Det uunngåelige måtte jo skje, og lillegutt begynte å hoste i går.......Så nå går vi her litt pjuske begge to. Krysser alt jeg har for at vi begge er friske og raske til helgen!


I dag har vi vært hos mamma hele dagen, kost oss på sofaen hos henne og fått litt stell:)

Resten av uken skal vi fylle med barseltreff og de siste forberedelsene til søndagen.......og selvfølgelig masse masse kos under pleddet på sofaen, vi er jo tross alt litt syke.......;)


Kos dere med fruene på tv2 i kveld folkens!

                                         




1 kommentar:

  1. Lille søten <3

    God bedring til begge, vi gleder oss til helgen! :D

    SvarSlett