tirsdag 15. februar 2011

Et kupp!

Dere der ute som leser noen av de litt mer kjente grenlandsbloggene som finnes har sikkert fått med dere at det er salg salg og atter salg på Catwalk i Langesund om dagen. De skal nemlig legge ned sin barneavdeling og har derfor hele 70 % salg på alt av barnetøy! Og ikke nok med at det er utrolig billig, de har også veldig artig, litt uvanlig barnetøy på Catwalk. Har vært der flere ganger før, og da handlet til full pris, men endel av det de har har vært i dyreste laget for meg. Så selv om jeg syns det er leit at butikken legges ned, så er det jo forferdelig morro å handle på salg da!!

Så jeg har såklart vært ute flere ganger og hamstret masse barnetøy i de størrelsene lillegutt kommer til å trenger fremover, og jeg er bare SÅ fornøyd! Så fornøyd at jeg bare må dele noen bilder og priser med dere:)

Catwalk fører Moonkids barnetøy. Moonkids kan du også kjøpe HER og HER. Moonkids er svensk design, retroinspirert med stort fokus på komfort. Myke, gode klær som er lette for de små å bevege seg i. Jeg har ikke kjøpt mye av dette merket før, for selv om jeg syns barnemote er veldig gøy å følge med på så er det begrenset hvor mye penger jeg legger i klær som de tross alt vokser ganske fort ut av igjen.   Men med 70% avslag dere, DA ble det Moonkids...:)





To bukser....



Og to bodyer!

Catwalk fører også Claire dk, et merke jeg jo har reklamert for mer enn en gang her på bloggen....og en ting jeg har gått å hatt lyst på lenge er en claire sovepose i bomull. Har sett på den flere ganger på andre butikker, men jeg syns ærlig talt den har vært alt for dyr......tenkte kanskje å ønske meg den til han ved en annen anledning. Men dere.....


Åh, jeg syns denne er helt nydelig! Og den har samme mønster som hentesettet som lillegutt hadde på seg hjem fra sykehuset. Den lille søte sparkebuksa i str 50...<3

Bodyer får man (nesten) aldri nok av, og nå trenger vi flere i både str 68 og 74.



7 stk fikk jeg tak i i dag, også fra Claire dk. Fornøyd med det ja!

Kjøpte også pysjamas, og to solhatter til de varme dagene vi drømmer om......:)




Så kom jeg over disse vind- og vanntette utesko-sokkene, som skal bli herlig å bruke på han. Han er nemlig nesten altid kald på føttene!



Og til slutt.......



Gummistøvler til barnehagestart til høsten.....:)

Altså

* 1 pysjamas
* 9 bodyer
*1 sovepose
*2 sparkebukser
*2 solhatter
*1 par gummistøvler
*1 par vann-og vindtette sokkesko


Ja, det var altså dagens shoppingrunde! Meget fornøyd med fangsten!

Og prisen?

Har regnet sammen prislappene, altså hva det ville kostet til ordenær pris. Det ble den nette sum av 2475 kr.

Og jeg har betalt for alt dette?

643 kr

Var ikke dårlig det!? Altid gøy å gjøre et kupp!:)

Anbefaler alle som ikke allerede har tatt seg en tur å stikke innom Catwalk i Langesund!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar