fredag 11. februar 2011

God helg alle sammen!

Helg igjen folkens, og uken har nok en gang flydd avgårde. Forrige helg fikk jeg omgangsyken, og jeg følte særiøst at jeg holdt på å stryke med....føler meg ALDRI så dårlig som når jeg har omgangsyken. Heldigvis er det veldig skjelden jeg får det, men denne gangen kom det altså kasta på meg. Hadde akkurat kommet meg etter bihulebetennelsen så det var jo herlig.........Tror nok kroppen kjenner at det har blitt lite med søvn de siste månedene, for det virker som jeg er litt mer mottakelig for sykdom for tida enn jeg er til vanlig. Og denne omgangsyken hang igjen godt uti denne uken.....følte meg sliten og kvalm i mange dager. Mistet mye av melka mi gjorde jeg også. Men like forferdelig som det er når det kommer, like nydelig er det når det slipper taket. Så nå nyter jeg at matlysten er tilbake og skal virkelig kose meg meg masse godt i kveld!

Denne er skikkelig god! Anbefales! På tilbud på Meny om dagen!

Denne uken startet vi som vanlig med babysvømming, og lillegutt dykket for aller første gang...:) Ellers har vi nesten fått gjort ferdig forberedelsene til dåpen denne uken. Maten er bestillt, bordkortene er nesten ferdige, dukene ligger klare og lysene er nesten ferdig pyntet. I dag var vi på dåpssamtale hos presten så da tror jeg vi er så godt som klare:)

Lillegutten vår ble 4 måneder denne uken, og da var vi alle veldig klare for å prøve med litt grøt! Han syns det var stor stas! Ble endel gris såklart, men endel gikk ned! Har også prøvd med litt most frukt og han smatter og koser seg:) Gleder meg til alt han skal få smake på fremover, store fine gutten vår<3




Nå er lillegutt i seng, og det gikk overraskende lett i kveld.....så spørs om ikke han lader opp til natta! Så da venter jeg bare på at min kjære skal komme seg hjem fra jobb, så blir det biff og kanskje tilogmed et lite glass rødvin....?

Og så kan helga offisielt starte på Vessia!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar