lørdag 16. april 2011

Påskestart!

For det er vel det i dag vel? Virket iallefall sånn i butikken i dag, for der handlet folk med opptil flere handlekurver stappfulle av pølsebrød, sjokolade, appelsiner og lammelår! Håper de fleste kommer seg oppover til påskefjellet i dag eller i morgen, så vi som skal være igjen her nede kan få handlet i fred og ro til uka! (Vet jo at det ikke kommer til å skje, og at det vil være enda mere kaos i butikkene da.....) I år blir det ikke påskefjellet for oss......skulle gjerne vært oppover jeg egentlig, men siden vi skal til syden i mai så bestemte vi oss for å ta påsken hjemme. Hagen trenger litt ryddings, og lommeboka kan få hvile litt før den skal åpnes i sydenland...:) Også er det jo fantastisk her i "byen" nå også da. Så vi skal nok få lurt inn noen fine turer i sola med grilling og appelsiner likevel tenker jeg!

Men enn så lenge så er det vel i grunn bare helg her hos oss. Samboern har noen dager til på jobb før han tar påskeferie. I dag har lillegutt og jeg vært i byen og handlet inn solhatt og solkrem! Etterpå ble det lunsj på Jonas med Jørgen og Monica. Nydelig i sola der i dag, og jørgen fikk tilogmed tatt årets første utepils!

Fått seg solhatt til å ha med til syden....matchet vel ikke akkurat strikkejakken...:)



  I dag har vi byttet ut bagdelen på vogna til lillegutt og satt på sportsdelen. Han begynner å bli stor, og vil helst sitte i vogna å kikke nå. Og da sitter han bedre i sportsvogna. Men jeg må si det føltes litt rart, at lille min ikke skal ligge i bagen sin lenger....nå er han liksom ikke liten baby mer....:) Men det er en fin tid nå også da, med skravling og kravling og masse latter.....<3

Nå er minsten i seng, med armene godt plassert rundt kuraffen sin.........


Kan ikke annet enn å smile når jeg ser på han....og tenke at jeg er veldig heldig<3

God helg folkens!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar