onsdag 13. april 2011

Babytrall og påskelunsj!

Hver onsdag går vi på babytrall. Var egentlig litt skeptisk til det i begynnelsen, men barselgjengen min fikk overtalt meg og det er faktisk utrolig koslig. Deilig å komme seg ut å være litt sosial med andre permisjons-mammaer, og nå etterhvert har de små også mer og mer glede av hverandre. Nesten hele barselgruppa mi går der, så de små har blitt veldig godt kjent med tiden:) Jeg er kjempeglad for at jeg har en sånn herlig barselgruppe. Vi har møttes hver eneste uke siden lillegutt var 4 uker. I tillegg til babytrall så har vi barseltreff en gang i uka og triller ofte tur sammen, så vi ser hverandre stort sett flere ganger i uka. Også hender det vi tar oss en liten fest uten barn innimellom også.....:) Så takk til dere alle, tror permisjonstiden ville blitt mye kjedeligere uten dere:)


Etter babytrallen pleier vi å spise lunsj sammen, og i dag var det påskelunsj i åpen barnehage som holder til å samme bygg. Masse god mat og skikkelig påskestemning!


 Lillegutt koste seg med smoothie og tørt brød.....;)



 Etterpå trillet vi en lang tur rundt nesten hele byen.....var deilig i sola og de små sov så godt i vognene. På veien gikk vi innom Bitteliten i byen, en butikk som har utrolig mye fint barnetøy. Skulle jo såklart ikke gjort det....... Forelsket meg helt i denne shortsen fra Memini!

Må bare ha en sånn til lillegutt i sommer!


Noen som har begynt på påskepyntinga? Ikke jeg enda, og tror vel i grunn ikke at jeg skal gjøre så veldig mye ut av det....annet enn kanskje litt gule blomster og lys....:)


God ondagskveld folkens!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar