torsdag 14. april 2011

Ferie!

Selv om våren er en fantastisk tid, og jeg nyter hver eneste dag for tiden.......så må jeg også si at en ukes tid her skal bli heeelt greit det også.........:)


I mai setter vi snuta sørover for litt sol og varme, og for lillegutt sin aller første sydentur. Litt, eller egentlig veldig spent er jeg på å reise med han.......krever endel ekstra planlegging og andre hensyn å ta. Men vi gleder oss og håper det skal gå fint:)

 Noen som har noen gode tips når man reiser med små barn?

2 kommentarer:

  1. Å så deilig det hørtes ut!! =)

    Jeg har aldri reist til syden med småbarn selv, men har en del venninner som har. De sier alltid at det er lurt å pakke med bleier, da det er veldig dyrt i "sydenland". Ellers: heldekkende men luftige plagg?

    SvarSlett
  2. Ja jeg har planer om å ta med det meste som han trenger, både bleier og mat og bestikk og alt.....;) Litt over gjennomsnittet bekymret for bakterier kanskje, men tør ikke ta noen sjanser, han er jo fortsatt liten. Men ser jo at den planen kommer til å føre til at jeg og samboeren nok ikke får med oss stort mer enn en bikini og en shorts.....;)

    SvarSlett