onsdag 27. april 2011

Onsdagsblogg!

Ikke så altfor mye å melde her fra denne fronten i dag. Vi har hatt en ganske vanlig dag her på vestsida. Men det kan jo være koslig det også! Lillegutt startet dagen kl 07 sharp i dag.......igjen, jeg VET at det egentlig ikke er så ille,og at mange med små bebiser står opp myyye tidligere, men jeg syns fortsatt det er tidlig......så vi lå og tulla i senga en times tid før vi sto opp. Må også legge til at lillegutt var kjempeflink i natt og sov fra kl 19-04 og så fra 04-07. Tommel opp for han!

Jeg følte meg litt uggen i formen i dag, så dagen har vært rolig uten de store sprellene......holdt oss hjemme, og såklart vært på tur med vogna da. Etterpå bakte jeg og lillegutt sjokolademuffins. Det er utrolig hvor mye fart det har blitt i den lille tassen de siste ukene. Han åler seg rundt på gulvet, gnager på alt og skravler som en foss. Noen ganger blir jeg litt målløs, kan bare sitte å se på han lenge......tenk at dette lille mennesket som bare har levd i 6 måneder klarer så mye? Er utrolig morro å få være sammen med han for tiden, han er underholdning på høyt nivå!



Ok, formen var nok ikke den fineste, men jeg fant ikke muffinsbrettet...:)


Nå tar småen seg en ettermiddagshvil og pappaen kommer snart hjem fra jobb. Da blir det nok litt mer fiksing i hagen, siden pappaen har fått et aldri så lite ryddekick der ute....ikke meg imot, elsker når hagen er ryddig og fin.

Håper dere har en fin onsdag alle sammen, hva nå enn den måtte inneholde?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar