tirsdag 4. januar 2011

Nytt år, nye muligheter!

Tenkte og starte blogg-året med å legge ut litt bilder fra vår jule og nyttårsfeiring! Julaften ble feiret hjemme hos mine svigerforeldre dette året. Typisk nok, så begynte lillegutt å hoste på lille julaften.......han ble verre utover dagen og på julekvelden var han ganske så pjusk stakkar. Så det ble ikke så mange bilder som jeg hadde tenkt fra hans første julaften. På vei hjem den kvelden fikk vi oss også en liten tur innom legevakta, fordi jeg veldig gjerne ville ha noe for hosten hans til natta. Da er det godt å være godt kjent på legevakta (har jo jobbet der et års tid) og få ekstra god behandling....:) Men vi hadde en hyggelig feiring tross alt! Masse god mat, og masse masse gaver. Naturlig nok flest til lillegutt, men også en god del til oss! Jeg er særlig fornøyd med våre helt nye høyang polaris kjeler i alle størrelser, og vår nye kjøkkenmaskin som kan sånn ca alt.




Finstasen holdt ikke lenge, og resten av kvelden ble det body og strømpebukse...men om ikke annet så har vi iallefall beholdt juletøflene på!



Theodor og bestefar tester ut gavene:)


Godt på pappas arm når formen ikke er på topp...
1.juledag reise vi til min søster i Asker. Var litt usikker på om vi skulle dra for lillegutt hostet fortsatt og var sutrete, men vi dro nå innover på ettermiddagen. Det gikk heldigvis ganske fint, og han hadde veldig god hjelp av hostesaften han hadde fått. Var koslig å treffe familien også, og å være litt sammen i julen. Lille tantegutten min, som er ganske nøyaktig et år eldre enn Theodor har nettopp begynt å gå og det var veldig koslig å se han igjen også.

Resten av romjulen ble stille og rolig hjemme. Jeg tror i grunn dette er en av de beste juleferiene jeg har hatt. Kjæresten hadde fri hele uka, og ingenting var stress. Jeg fikk sove lenge nesten hver dag, og vi kosa oss masse. Jeg var litt sliten før jul og hadde vært mye alene pga fryktelig mye jobbing på samboern.....lillegutt hadde også sovet dårlig flere netter..så juleferien var kjærkommen, og jeg fikk masse tid til å samle energien igjen!

Så gikk det som det måtte gå, to dager før nyttårsaften begynte jeg å bli tett og snufsete....

Nyttårsaften ble feiret her hjemme med bare oss faktisk.....høres kanskje litt stusselig ut, men det var faktisk veldig koselig. Hadde ikke orket en fest om jeg hadde hatt mulighet heller, så det var helt greit......Vi laget god mat, og jeg tok faktisk årets første OG siste glass med rødvin. Lillegutt sov seg gjennom rakettene utrolig nok, mens lillevofsen lå litt skeptisk under pulten på kontoret.




Antrekket ble casual, rett og slett pysj.....:)

Og så var vi faktisk i 2011 dere:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar