søndag 9. januar 2011

Ferskpresset Juice!

Jeg har i grunn altid ønsket meg en juicepresse. Syns det er utrolig godt med fersk juice og kjøper altid det om det er å få tak i på kafeer og sånt. Så hvor utrolig glad tror dere ikke jeg ble da det faktisk dukket opp under juletreet i år?! Og ikke bare er det en juicepresse, men en hel kjøkkenmaskin som kan omtrent alt. Så tusen takk svigermor og svigerfar, den var virkelig midt i blinken!:)

Så siden jul har jeg laget ferskpresset appelsinjuice nesten hver eneste dag. Det smaker jo så mye bedre, og jeg innbiller meg at det også er endel sunnere enn kartongjuice....? Tenkte også å prøve å presse lime og lage juice av det etterhvert.







Ellers så må jeg jo nevne at lille herligheten er 3 måneder i dag! Tiden går, og han blir stor gutt:) Til uka er det 3 måneders kontroll, og i morgen begynner vi på babysvømming.



Håper dere har hatt en fin helg folkens, det har vi selv om vi omtrent har snødd inne.............

1 kommentar:

  1. Så stor han er blitt! Gleder meg til dere kommer på besøk 23.januar :)

    Den juicen så veldig god ut :)

    Gratulerer med 3mnd, og lykke til på babysvømming :D

    SvarSlett