fredag 8. juni 2012

Helg!

I dag har jeg faktisk levert masterskissen min! Har den siste tiden følt at den dagen aldri ville komme! Det har vært mye jobb, og jeg har kranglet med meg selv i lange tider om hvordan den skissen skulle se ut.....Og for å være ærlig så er jeg ikke 100% fornøyd enda, meeeen nå er den uansett levert, og forhåpentligvis snart godkjent. Og så kan jeg heller tenke på evt forandringer jeg vil gjøre mens jeg tar meg et års mammapause.....:)

Denne uken har formen i grunn vært elendig.......har hatt en hodepine som bare ikke vil gi seg, vondt i halsen og ekstremt trøtt.....uff, håper virkelig det kommer seg snart for det er så utrolig kjedelig å ikke orke noenting av det man har lyst til. Heldig er jeg som har den beste pappaen til barna mine, som virkelig stiller opp og får hverdagen til  gå rundt. Lillegutt er i storform, og full fart hele dagen. Skravler som en foss, kjefter, tuller, trasser og sjarmerer.....:)

Vært på jordmorkontroll med magetrollet i dag også, og han virker som han trives og har det bra. Går nå inn i uke 30, og det merkes......På en måte går tiden utrolig fort, og jeg føler meg i grunn ikke noe mer klar til å bli tobarns mor enn jeg gjode for 4 måneder siden. På en annen måte er det litt godt at dette er en midlertidig fase, for akkurat nå er det litt tungt.......selv om jeg prøver å nyte hver eneste dag og hvert eneste spark....:) Det er jo fantastisk tross alt :)

Ellers så tar badet form nå! I dag har vi fått varmekabler og nytt gulv! Baderomsinnredningen ble også levert i dag og boblebadet står i garasjen. Skal få tatt noe bilder å få lagt ut :)

Legger ved noen bilder av lillegutt på gårdsbesøk sammen med mommo. Det var stor stas med pippipp og gakkakk som sprang rundt:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar