tirsdag 12. juni 2012

Nytt til gutta!

I dag har guttene fått seg matchende pysjamaser.....:)




Å som jeg gleder meg til å vise frem lillebror og se hvordan storebror reagerer! Han forstår jo ikke så mye av dette som skal skje, så for han vil det nok komme rimelig brått på at det plutselig er en liten baby i huset. Vi snakker om babyen og han er veldig flink til å kose og nusse på magen, men selvfølgelig kan han ikke forstå det enda......Han har også fått seg en babydukke som blir ordnet og stellt med (Og også kastet rundt endel...), og han har jo fått god trening med sin minste fetter. Så jeg er kjempespent på hvordan han vil ta det, det er vel egentlig det jeg er mest spent på av alt. Jeg håper disse to kommer til å få mye glede av hverandre etterhvert som lillebror vokser til, og jeg gleder meg så til å ha to små rakkerunger i hus...:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar