lørdag 23. juni 2012

God helg folkens! Her i huset har vi en stille og rolig St.Hans aften, mens regnet plasker ned utenfor. Blir så deilig stemning i regnvær syns jeg, gleder meg til å gå å legge meg i rent sengetøy å høre på regndråpene etterpå. Lillegutt er i seng for lengst og langt inne i drømmeland. Har bare ikke ord for hvor fantastisk deilig det er å ha en gutt som legger seg til fast tid hver eneste dag uten en eneste klage, og sover godt hele natta. Finnes selvfølgelig unntak, men stort sett er det faktisk sånn. Og det skal dere vite kjære lesere, at DET har ikke vært noen vane her siden han ble født....Han var faktisk over 1 år før han sov hele natta. Så jeg har virkelig lært meg å sette pris på hele netter med søvn, DET er luksus for meg! Nyter det et par måneder til, og manner meg opp til ny runde med lillebror.....;)

Denne helgen har pappaen i huset jobbhelg så lillegutt og jeg har kost oss alene hjemme i dag med kakebaking, tegning og masse bilkjøring. Eller som han ville sagt :"Biiiiinen" !. Han har nemlig blitt helt bilgal i det siste! Kanskje likegreit at ikke dukkeperioden varte så altfor lenge...?;)

Magetrollet vokser og gror som han skal og begynner å bli stor gutt! Er en aktiv liten kar dette også, og han er flink til å minne mammaen sin på at han er der:) Nærmer oss uke 32 nå, og august kommer nærmere og nærmere. Spennende tider i vente! Legger ved et bilde fra ultralyden vi var på i forrige uke. Endelig fikk vi se ansiktet på lillebror og ikke bare hans edlere deler...;)

<3




Håper dere har en fin St.Hans feiring folkens, med eller uten regnvær! Det er nå sommeren begynner:)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar