fredag 17. august 2012

Babyshower!

Ja, hva skjedde egentlig på lørdag for to uker siden? Var en helt vanlig lørdag for meg, og kjæresten skulle jobbe. Jeg var derfor alene med lillegutt hele dagen, og siden det begynner å bli en smule tungt å springe rundt etter turbotrollet med høygravid mage så fikk jeg "mast" meg til å komme å leke litt hos Veronica og hennes små på ettermiddagen. Da kunne lillegutt få ut litt energi og vi hadde litt å finne på den dagen...tenkte jeg.

Så når klokka ble 3 pakket vi sammen for å reise ned dit.....i joggedress både jeg og lillegutt, litt trøtt og overhodet ikke mistenksom for noenting.

Ble ikke engang mistenksom nr jeg kom dit og så flere fra familien der....jaja tenkte jeg, koslig med flere på besøk. Måtte faktisk helt opp i stua og tilogmed stå der en liten stund før det begynte å gå opp for meg. Og når jeg så den utrolig fine bleiekaka som sto der så begynte lyspæra å lyse litt.....

Det var faktisk Babyshower på gang!

Den utrolig fine bleiekaka som Veronica hadde laget! Å, smelt!
Masse fine gaver til lillebror!




Kjempefine kaker!


Lillegutt storkoste seg:)


Babymatsmaking! 

Mmm, herlig;)


 Det ble rett og slett en utrolig fin, overraskende og flott dag! Tusen takk til dere alle, setter stor pris på dere alle sammen:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar