fredag 16. mars 2012

Lykke!

I dag var dagen da vi endelig skulle få sniktitte på nurket i magen igjen! Altid spenning rundt det, og det var fantastisk deilig å se at den lille romsterte og hadde det fint inne i hulen sin. Det var ikke vanskelig å se at det er en liten guttetass til som kommer til oss i august:) Vi er selvfølgelig kjempeglade og gleder oss til tiden fremover! Bildene vi fikk ble ikke de beste i dag, siden småen bestemte seg for å snu ryggen til oss......ble i grunn bare rumpe, rygg og nakke så ikke så mye å legge ut her:) Håper på litt bedre bilder om 4 uker, når vi har ny time!

På utstyrssiden ligger vi jo da egentlig ganske godt an, siden denne lille gutten blir født på omtrent samme årstid som sin storebror. Jeg gleder meg til å finne frem alt det fine tøyet vi har pakket ned og bruke det igjen! Vi har nemlig ganske masse......

 Meeeen jeg syns nå en sånn dag som i dag må feires.....og klarte jeg å holde meg da......?

Ikke i det hele tatt!







Sannheten er at jeg kjøpte endel mer også, men når det er 70% salg så er det jammen ikke så lett å la vær!

Ha en herlig helg folkens!

3 kommentarer:

  1. Herlig bukse;) Jonas hadde på seg akkurat samme i blå igår, den er veldig god;)

    SvarSlett
  2. Noen spesiell grunn til ofte UL???
    Eget ønske, eller tett oppfølging?

    SvarSlett
  3. Haha, Har den i blå også Veronica, etter Theo....;) Han reiste faktisk hjem fra sykehuset i den, kanskje lillebror kan reise hjem i den grønne...?;)

    Silje: Begge deler egentlig....har en veldig grei lege....:) men neste gang er for å gå igjennom fødselen litt, siden det ikke gikk så bra forrige gang....og da får vi ta en kikk på han samtidig...:)

    SvarSlett