torsdag 16. februar 2012

Jeg skriver denne bloggen først og fremst som en dagbok for min egen del, der jeg kan gå tilbake å se på bilder og opplevelser. Men det er klart at jeg skriver for at andre skal lese også, og blir som alle andre inspirert og motivert av at andre leser og kommenterer bloggen. Og jeg må innrømme at jeg syns det er koslig når folk etterspør innlegg når det har vært stille her en stund! Vi skriver vel alle mer eller mindre for hverandre her i blogg-verden, så legg gjerne igjen en kommentar når du er innom. Det er forøvrig noe jeg burde bli bedre til selv, for jeg er en ganske trofast leser av mine fast blogger selv om jeg ikke er så synlig!

Her går dagene mer eller mindre i ett, og jeg må si jeg har spurt meg selv noen ganger de siste ukene om jeg har tatt meg litt vann over hodet og rett og slett overvurdert meg selv......For det å jobbe på natta, gå på skole på dagen, produsere en masteroppgave OG passe hus og hjem, DET er faktisk en smule mer utfordrende enn jeg hadde tenkt! Fordelen med å ha det så travelt er jo at tida går fort, og om noen små måneder er jeg jo faktisk ferdig på skolen.....og jeg har kommet meg igjennom alt av eksamner og innleveringer så langt, så jeg krysser fingrene for at jeg kommer meg gjennom resten også! Til slutt.......

Lillegutt vokser og er i en herlig alder nå....skravler og hermer og er en skikkelig sjarmør:) Utrolig gøy å se hvordan han utvikler seg og lærer nye ting. Vi er heldige <3

I skrivende stund er pappaen ute på skitur, småen sover godt i senga si og jeg og vofsen har sofaen for oss selv. Blir nok tidlig kvelden her, i morgen tidlig skal lillegutt på karneval, og Peter Pan dressen henger klar :)

Kosestund med pappa i kveld!

1 kommentar:

  1. Du? Jeg skjønner ikke hvordan du klarer å gjøre så mye jeg... Skolebenken frister overhodet ikke her, så du har min beundring :)

    SvarSlett