lørdag 8. oktober 2011

1 år!

Ble litt lenge siden forrige innlegg her gitt......litt fordi dagene og ukene fyr avsted for tida, og litt fordi jeg har klart å rote bort laderen til kamera. Innlegg uten bilder= ikke bra. MEN, nå er de helg igjen og denne helgen er spesiell!

I dag er det akkurat 1 år siden jeg skjønte at ventetiden var over og lillegutt var på vei. Akkurat 1 år siden vi pakket bagen, og kjørte ut av gården vår for siste gang som en familie på to. Jeg husker enda den dagen som den var i går. Jeg husker været, den friske høstlufta, spenningen og sommerfuglene.....Jeg husker bildene på fødestua, fargene i gangen og den lille plastsenga som sto der og ventet. Det kjennes ikke ut som det er et år siden......


I morgen fyller vår lillegutt 1 år. Han har blitt så stor og fin. Han går på to bein, skravler og ler. Han får oss til å smile hver eneste dag og fyller hverdagen med glede og utfordring. Det er en stor dag for meg som mamma i morgen, jeg er utrolig stolt over å ha en 1 åring i hus. Jeg er så glad og takknemlig for at det var akkurat han vi fikk, at han er her og at han er frisk


Dagen skal selvfølgelig feires med hele familien, kaker, pølser og gaver!


Gratulerer med dagen Lillegutt. Takk for at du er akkurat den du er <3

1 kommentar:

  1. Lille stor gutten som vi alle er så glad i! Vi gleder oss til å feire han imorgen :) <3

    SvarSlett